STUDENTKLÄNNING

Hej!

Igår så beställde jag studentklänningen, THE studentklänning! Köpte den i 38 för säkerhets skull, det är lättare sy in än att ta ut en klänning. Hoppas Hoppas Hoppas att den passar nu! Det var ju tack vare min underbara farmor och farfar som detta gick att fixa! Åh jag kan inte vänta på att få prova den!! Det blir dock först om en vecka, men det får gå.

Igår var jag hemma hos Ellen och firade henne. Det var jättemysigt, vi var ett litet tjejgäng som satt och skrattade och hade det trevligt. Jag åkte hem sen vid elva någon gång (de skulle stänga av bussarna vid 00 för att fixa med vägarbete). Ikväll är det Singelkvällen på gång! Jag vet fortfarande inte vad vi ska göra, det får vi fortfarande se. Men picknick är ett alternativ, vi sa det att vi äter med en snål budget och sedan kan man gå till någon bar och sitta och mysa. Vi måste ju spara pengar till studentskivan på måndag! (otroligt dyrt om man ska dricka någon form av alkohol där, 58 kr för en cider t.e.x) Men det är ju vår skiva så vi får en fördrink och något att dricka till maten, så det kanske räcker för min del. Det är mösspåtagning dagen efter så man vill ju vara pigg..

Idag har jag lite ont i ryggen, förstår inte vad jag kan ha gjort. Handederna känns lite också så jag ska smörja på arnica och sedan ha på mig handledsskydden! (Sov med dem också).

Repen igår gick ganska bra, inte superbra. Det är lite nervöst nu när livenight är så nära, det känns som att man vill att låtarna ska sitta nu, men det gör de inte riktigt. Det kommer att bli flera extrarep och mycket rep hemma, så länge handlederna är okej. Men nu ska jag inte skriva så mycket mer pga. handlederna. Ville bara uppdatera lite!

Kram och trevlig helg på er!

p.s. jag måste fortfarande hitta en tröja att ha till min skiv-outfit. Det lättaste skulle vara att gå in på H&M och köpe ett linne eller något men eftersom att de betalar ca. 3 kronor i timmen till dem som tillverkar kläderna så tar det emot att handla där. Kanske tar ett varv till Beyond Retro istället (second hand). Btw. så åker jag till London om en och en halv vecka!!! Helt galet!!!! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0