Skiva!

Hej!

Igår var det dags för min klass och A-klassens studentskiva. Det var en väldigt rolig kväll! Den började med trerätters middag som var väldigt god och nomineringar till alla i båda klasserna. Jag blev "klassens dialekt", inte särskilt oväntat kanske men det var en fin nominering till det som jag inte orkar skriva här. Jag är i alla fall glad att jag inte blev "Klassens Gotlänning" det hade inte varit lika kul. Efter det så var det fest, jag spenderade större delen av kvällen med att mingla och snacka med folk. Jag dansade inte särskilt mycket, det är inte min favoritgrej att göra men jag hade väldigt trevligt ändå. Jag och Sofia började åka hemåt strax efter klockan två, var hemma tre och somnade vid fyra halv fem tiden någon gång. Sedan gick vi upp klockan tio igen och iväg på mösspåtagning.(Jag klunkade i mig en kaffe med mycket mjölk och socker för att inte somna) Vi lärde oss studentsången fyrstämmigt på en halvtimme, väldigt bra gjort av oss tycker jag. Det var fint, lärare sjöng, elever sjöng och treor sjöng och sedan satte vi på oss mössorna.

Efter det åkte jag och Sofia hem till Stina och planerade lite inför Londonresan som är om en vecka!! Galet! Nu är klockan 21.20 och jag är väldigt trött, blir nog till att sova snart.

Nu funderar jag på hur jag ska göra i helgen, jag har blivit bjuden på en grillkväll som troligtvis kommer att vara väldigt rolig men jag ska egentligen till Gotland, jag vet inte riktigt vad jag ska göra än. Om jag inte åker hem i helgen så åker jag hem vid pingst. Det kanske är bättre för jag är inte säker på att min studentklänning kommer att komma fram till helgen och jag måste ha den här innan studenten. Men samtidigt skulle det vara väldigt trevligt att åka hem också. Det är kanske smartare att åka hem vid pingst, men kan inte riktigt bestämma mig. Ska nog sova och sedan tänka mer imorgon.

Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0