Turf runt Stockholm

Hej!

Idag har jag varit ute med Albin och "turfat" runt i Stockholm C. Vi gick runt i fyra timmar och samlade zoner. Det var jättekul även om det regnade ganska rejält i början. Vi tog oss bl.a. runt gamla stan och riddarholmen. Nu hittar jag bättre i stan och fick dessutom väldigt mycket motion. Efter det hjälpte jag Stina på hennes jobb och sedan åkte jag hem (var hemma straxt efter åtta). Jag åt lite nudlar och nu chillar jag bara. Imorgon blir det ingen grillning men istället drar gänget och tar en kvällsfika. Det blir nog jättemysigt. På dagen ska jag plugga..skolarbetet börjar redan lägga sig på en hög.

Ha en fortsatt trevlig helg! <3

p.s. Jag hade precis en mindre hjärtattack/panikattack när en gigantisk spindel kröp på golvet bredvid mig. Jag tog hjälp av min kompanjon Colin (dammsugaren) och lyckades bli av med den (hoppas jag) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0