Soft..

Hej!

Hade två lektioner idag, engelska C där vi startade upp "The Turtle Projekt" Vi ska jämföra olika texter/filmer från olika tider. Jag läser Sherlock Holmes och ska sedan jämföra den med någon modern kriminalfilm. Därför har vi eget arbete och jag behöver inte komma på lektionen på fredag, vilket betyder att jag slipper mitt fyratimmarshål och får sovmorgon till halv två! Ganska nice :) Imorgon har jag sovmorgon till ett så det är också nice.

Jag hade även KuHi idag, dvs provet. Jag tror att det gick ganska bra. Det kändes okej så förhoppningsvis får jag många rätt :). Sedan åkte jag hem, tvättade och pluggade. Nu så slappar jag och kollar på friends. Ganska härligt.

Imorgon bitti blir det lite plugg, mest ensemble tror jag och annat piano. Jag har märkt att allt är roligt att spela förutom läxan..

Nu ska jag fortsätta med min slapparstund! Tycker att jag förtjänat den.

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0