Nästan frisk

Hejhej!

Jag är nästan frisk nu, sitter och väntar på att Moa &co ska trilla in. Måste upp supertidigt imorgon och gå i skolan så förhoppningsvis är de här snart :) Men jag ska ändå bara kolla på film första lektionen och den efter det börjar vid halv två så det gör nog inget om jag är lite trött :). Idag hade jag två lektioner, svenska då vi pratade upplysningen och Robinson Cruisoe och sedan psykologi då vi pratade Freud. Dagen började 13 och slutade 17.

Nu ska jag göra nåt..har laddat hem en app till telefonen som heter ruzzle, hur kul som helst! :) Man ska hitta ord åt olika håll och så får man poäng efter vilka man bokstäver man tar etc. så det blir kanske lite sånt, om någon av mina motspelare svarar..
 
Får se om jag har tid att blogga i helgen, det kan bli fullt upp med allt :) 
 
Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0