Jag älskar när det blåser och regnar!

Det är bland det mysigaste som finns! (om man är inne, oftast). Så nu sitter jag med värmeljus och kollar på film! Myspys! ^^

Idag var jag i skolan, hade en ganska soft engelska C lektion. Gigantiskt hål då jag skrev lite på min psykologiuppgift och snackade med folk (David, min vanliga "hålkompis" var sjuk så det var lite trist..). Sedan hade jag en ensemblelektion. Basisten, en sångare och en gitarrist var sjuka. Jag hade varit sjuk hela veckan så vi gjorde inte så jättemycket. Jag fick dock noter på låtens blåsstämman vilket var helt underbart för då slipper jag planka den! TACK Janne! :)

Imorgon blir det kräftskiva hos Olivia, ser ut som att vi kommer bli ca. fyra stycken. Alla är sjuka den här årstiden så det blev mycket bortfall. Men det ska i alla fall bli jättemysigt!

Trevlig helg på er! <3

Kommentarer
Postat av: farrmor

Skönt att du är pigg. Ha en trevlig helg och njut av kräftorna. Kram

2012-09-15 @ 00:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0