Helg

Hej!

Det blev en väldigt lugn helg för min del. Idag har jag bara softat, pluggade pyttelite men tröttnade. Det är ju trots allt lördag! Lite chill ska man väl ha det! Ikväll skulle vi egentligen gått ut (tror att jag skrev om det) men det blev inget. Så jag sitter här hemma och kollar på film och stickar på något som förr eller senare ska kunna bli en filt. Det kommer nog ta några år för jag stickar inte särskilt ofta. Imorgon ska jag antingen plugga med Stina eller ta en långpromenad (eller liknande) med Albin. Jag fick även ett erbjudande på att åka till ikea men jag tror att jag måste sätta plugget före..

Nu ska jag fortsätta att chilla lite, imorgon blir det även städning. Det behövs!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0