Snart helg!

Hej!

Idag hade jag endast svenska och psykologi. Jag åkte dock till skolan vid elva för att hitta Janne och programmera en synth. Han fanns ingenstans att hitta så jag fick helt enkelt skjuta upp det och hoppas att jag hinner det imorgon. Det finns ju ALDRIG några salar längre! Skolan är överbefolkad vilket är jättetråkigt för det sänker kvalitén (även om det är en jättebra skola och jag trivs där).

På svenskan pratade vi om realismen och fick skriva en text enligt den tidens regler. Psykologilektionen var supermysig! Vi fikade med te och kakor och diskuterade hur man skulle bahandla "Gusten" (en fiktiv person). Vi skulle även hjälpas åt att analysera honom enligt betendepsykologi och humanismen. Det var jätteroligt och intressant att se hur de andra tänkte!

Sedan kom jag hem. Skrev ett engelskatal på en sida. Jag tycker att jag har varit duktig så att det räcker så nu ska jag slappa med en film (Sherlock Holmes). Supermys! :)

Snart är det helg och imorgon tar jag båten över havet!

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0