Hejhej

Hoppas att ni haft en fin helg.

Idag hade jag en ganska galen dag. Den började med psykologilektion som avbröts av en brandövning så vi fick gå ut i kylan allihop och stå där i minst tjugo minuter. Sedan hade jag projektarbete och efter det kuhi. Jag, David och Simon var alla otroligt trötta och vi skickade nästan in en mycket vacker miniuppsats till svenskaläraren (veckans läxa, grupparbete). Vi ändrade dock småsaker sen, men helt seriösa blev vi inte. Därför stod våra namn i sidhuvudet så fint "David Bezkow, Zimon Lö Win och Matilda von Larszn" Väldigt vackert. Sedan åkte jag hem, åt mat osv. Nu har jag jobbat lite med projektarbetet och skaffat skola24.

Imorgon börjar jag 09.40 med piano, sedan har jag engelska då jag ska hålla ett tal. Jag hoppas VERKLIGEN att jag inte ska kunna det utantill för det kan jag inte! Sist på dagen (efter ett långt hål) är det ensemble. Jag hoppas att det går bättre än sist..

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0