Ett år går fort

Hej!

Imorgon är det redan ett år sedan Danne i min parallellklass dog. Tiden har gått otroligt fort och livet har runnit på. Morgondagen kommer att bli en tung dag för alla treor, jag vet inte om vi ska ha någon minnesstund eller liknande men det finns väl en chans till det. I somras så avled ytterligare två som precis tog studenten från Rytmus, båda i cancer så vitt jag vet. Just nu känns det som att Rytmus har fått mer än nog av dödsfall.

Till något annat, vi är redan överflödade av läxor och inlämningar så hälften kunde vara nog. Jag vet inte vad jag ska göra av allt. Får bara försöka att ta en sak i taget. Just nu är motivationen nerkörd i botten och jag ska sova snart. Jag får ta igen imorgon. Jag känner mig i alla fall lite förberedd till Kuhi provet nu och Psykologin är inlämnad.

En sak i taget nu...

Kommentarer
Postat av: farrmor

En bamsekram till dig.

2012-09-17 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0