Tillbaka på min lilla ö

Projektarbete-check
Svenskan-check
Engelska C-check
Psykologi- snart check
 
Ni förstår inte hur skönt det är! Nästan helt ledig nu, i två veckor! Idag ska jag och mamma snickra dörrar till garaget, nere hos mormor och ikväll kommer Arvid hit. Igår så var jag "övervakare" över snickeriet men idag ska jag nog hjälpa till också, jag vet inte hur mycket hjälp jag kan erbjuda, hade syslöjd i hela högstadiet förutom en termin i åttan så mina snickerikunskaper är inte de bästa. Men jag kan hålla i saker och mäta samt räkna.
 
På tisdag ska jag till tandläkaren och sedan träffa mosigos. På torsdag ska jag baka bullar. På fredag kommer lillebror hem också! :D Det var väldigt länge sedan jag träffade honom så det ska bli jättekul! Någon dag måste jag åka in till stan också (ska in till stan med moa på tisdag men en gång utöver deg, kanske onsdag) jag glömde nämligen mitt nothäfte i Stockholm och jag måste börja planka låten jag ska ha till pianouppspelet. Det kommer att bli lite jobb...
 
Nu ska jag gå och klä på mig, måste hitta lite skrotkläder!
 
Kram på er!
 
Jag och Ali när jag var hos henne i Sundsvall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0