Sen kväll

Hej!

Igår blev en sen kväll, jag och Mio åkte in till stan för att träffa Albin och Markus. Båda var lite sena så vi satt kvar på t-banan ända ut till brommaplan för att möta upp Albin. Sedan åkte vi tillbaka och fikade, då hade även Markus kommit fram. Det var ganska mycket folk och lite stimmigt men ändå nice. Vi satt och pratade ganska länge. När klockan var elva så blev vi ganska trötta så vi bestämde att vi skulle ta en promenad. Så vi gick från rådmansgatan till slussen. Där satte vi oss på ett McDonalds och pratade mer. När vi började bli trötta där också så tog vi en till promenad, där gick vi förbi en lekplats som var oemotståndlig så vi klättrade ett tag. Sedan gick vi vidare och kom fram till Medborgarplatsen. Där finns en skatepark, som är ganska kul att springa i. Så det gjorde vi ett tag. När klockan blev halv ett så var det dags för Markus att ta sig hem, hans sista pendel skulle gå 42. Så vi följde honom dit och vinkade av honom. Sedan gick jag och Mio till Mariatorgets tunnelbana och Albin fortsatte mot slussen. Jag var väl hemma straxt efter två. Var då inte alls särskilt trött men när jag lade mig i sängen så gick det ganska bra att somna ändå :).

Idag måste det bli plugg på riktigt, framför allt måste jag lära mig mitt tal som jag ska hålla på engelskalektionen på tisdag och börja skriva på fallanalysen till psykologin, samt jobba med projektarbetet. Svenskan och engelskan ska vi få jobba med på lektionen och kuhi-inlämningen ska inte in förrän efter lovet. En vecka kvar till lov nu! Jag förstår inte hur tiden gått så fort! Snart är det jul och sedan har jag inte ens ett halvår till att bestämma vad jag ska göra med mitt liv. Ganska hemskt.

Well well, jag ska inte komma in i de tankebanorna nu utan endast fokusera på läxorna.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0