Ledig dag!

Hej!

Idag har jag varit helt ledig. Det blev lite projektarbete, lite städning och lite bakning hos Stina. Vi bakade cupcakes (muffins med glasyr på). Det var citronsmak, det smakade väääldigt mycket citron. Vi ska ta med det till psykologin på torsdag, förhoppningsvis gillar folket det. De var i alla fall väldigt fräscha. Jag blev otroligt sugen på morotskaka, äppelpaj, kladdkaka och kanelbullar medan vi bakade. Jag får försöka att hinna med lite bakning på lovet! Min ugn här är inte den bästa för bakning..

Imorgon är det engelska C, (vi ska nog jobba själva) och Kuhi. Sedan kommer pappa upp, det är hans födelsedag imorgon. Grattis i förskott till honom! Han ska ha något möte på torsdag så han åkte upp en dag tidigare! :) Det ska bli superkul ^^

Nu ska jag ta en kopp te och sedan är det dags för sängen, börjar tidigt imorgon.

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0