Ikea

Hej!

Idag gick jag upp supertidigt, ville verkligen ligga kvar i sängen. Men jag drar mig upp och tar mig till skolan, lektionen är inställd. Kul, verkligen..Så jag och David satte oss i studieverkstaden och "pluggade", efter en timme elr något så hade jag skrivit "Similarities" "conclusions" och "differences". Då menar jag inte texten utan överskrifterna. Väldigt duktigt ^^

Sedan tog vi det lugnt i någon timma, åt lunch (pannkakor) och sedan hade vi KuHi. Vi fick jobba själva och vi var väldigt duktiga, halva lektionen ungefär. Jag och David var väldigt trötta och om man pratar när Simon läser så är det omöjligt för honom att koncentrera sig. Det tyckte vi var jätteroligt. Det plus tröttheten och diverse interna skämt gjorde att jag spenderade andra halvan av lektionen att skratta. Men det behöver man det med ibland!

När vi slutade gick jag och mötte upp pappa, vi åkte ut till Kungens Kurva och gick i lite affärer. Han köpte "tvingar" till mig och skruvade ihop mina sängar så nu kommer de nog inte glida ifrån varandra! :) Vi tog även en sväng till ikea och där blev det ljus, vitlökspress och diskborstar. Vi tog även en liten fika, deras fik äger! Allt för fem eller tio kronor, jag borde verkligen gå dit oftare!

Sedan åkte vi hem till mig, och skruvade som sagt och sedan var han tvungen att åka för att checka in på hotellet. Men vi ska ses lite imorgon innan han åker med båten också! :)

Nu så slappar jag (har sovmorgon imorgon). Det är två lektioner imorgon, svenska och psykologi. Förhoppningsvis är de inte så ansträngande. På fredag har jag ingen ensemble utan bara engelska C på morgonen. Så jag och David har en plan att sedan sätta oss och kolla på film vid tv-spelen (det finns dvd och vhs spelare där). Det kommer nog att bli mysigt!

Nu ska jag, kolla på film eller något. Får se vad som finns att erbjudas!

Puss och Kram!
 
Bjuder på en bild på mig, Simon och David när vi pluggar intensivt..
p.s. pennan sitter på min läpp, inte i näsan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0