Tillbaka till skolan

Hej!

Nu var lovet slut, Kuhin är inlämnad. Den satt jag och skrev på hela håltimmen då vi egentligen har projektarbete men hela den tiden verkar ha försvunnit. Vi trodde inte att vi hade kuhi men det hade vi. Imorse så hade jag psykologi och vi pratade om drömmar.

Imorgon har jag två lektioner, piano och ensemble. Min engelska är inställd för läraren är sjuk. Lite skönt för då får jag en vecka till att kolla igenom mitt tal. Jag känner verkligen för att skriva om det men jag vet inte om jag får. Pianolektionen är 09.40-10.10 och ensemblen börjar 15.50. Jag ska helt enkelt kolla med min lärare om han har tid med mig någon annan gång under dagen. Just nu har jag ont i båda mina handleder, troligtvis för att jag bar alla väskor igår. Har även ont i min högra arm, vet dock inte varför :P
 
På onsdag är jag i princip helt ledig, endast utvecklingssamtal vid elva. Så det verkar bli en ganska nice vecka!

Nu ska jag, vänta..Jag har inga läxor, jag kan göra vad jag vill!!!!!!! :D

Nej vänta, piano måste jag ju spela. Men handlederna funkar inte så jag väntar nog en stund.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0