Tiden går fort när man har roligt

Hej! Nu är mitt tvåveckors långa lov snart slut. Tiden bara försvann och nu sitter jag här med massa läxor som inte blivit gjorda. Imorgon tar jag båten tillbaka och på måndag sitter jag i skolbänken igen. Jag har många blandade känslor och en liten del av mig längtar till jullovet. (det är inte så länge kvar, jag slutar 21 december vilket är väldigt sent men det är ändå ca. 50 dagar kvar, helknäppt.) De senaste dagarna har det inte hänt något speciellt så jag har inte så mycket att skriva, men jag kände ändå att det var dags för en liten uppdatering.
 
Kram!
 
Just det! Jag var på en mässa för blivande gymnasieelever i onsdags (Moa skulle spela men det blev tyvärr inte av), där träffade jag bl.a. Kampo och Tobie. Jag slog Tobie två gånger för att han inte träffat mig en enda gång under hela sommarlovet, så nu är vi nästan kvitt. Men jag varnade honom om vad som skulle hända om han inte träffade mig på hela jullovet heller...
 
Fina dårar! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0