söndagsmys

Hej!

Nu sitter jag och kollar på film och har lite söndagsmys. Inspelningarna idag gick bra. Vid ett tillfälle var jag dock tvungen att ligga med benen och halva överkroppen under en säng för att kunna dra i Hax (huvudpersonen) som låg i sängen. Det var ganska rejäl träning för magmusklerna! Vi gjorde lite scener ute också, jag fick ha en annan gasmask på den ena utescenen. Den immade igen totalt så det var tur att jag bara behövde gå nerför en kulle och hålla Nils (en patient) i handen. Vi var klara strax efter klockan ett. Sedan åkte jag hem.

Jag gjorde engelskan, läste svenskan, gjorde psykologiläxan och åt mat (vårrullar och wokgrönsaker). Nu har jag som sagt söndagsmys!

Igår så pratade jag och Fanny med varandra i mer än tre timmar. Det var kul, vi hörs ju så sällan!

Imorgon är det psykologi, projektarbete och KuHi.

Nu är helgen slut...

Vackra flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0