Snabbinlägg

Hej

Lägger in bara lite snabbt här. Utan anledning nästan..

Jag hade sovmorgon idag, vilket var härligt. Sen hade jag mentorssamtal, vi var två stycken där men jag fick lite tips på vad jag kunde göra för att handlederna skulle bli bättre. De var ju bra men nu när jag spelat ganska mycket piano har det blivit lite sämre..(det är svårt att ta det lugnt för börjar man spela på en låt så glider man över på en annan..) Jaja, sen hade jag KuHi en väldigt soft lektion med lite film och lite föreläsning från lärarens sida. Visste ni att de flesta konstnärer under 1800-talet blev psykiskt sjuka av syfilis och dog tragiskt? True story.

Sen när jag kom hem så pluggade jag lite och spelade lite piano. Jag har i alla fall läst ut min bok som skulle vara klar till imorgon så det är bra. Jag redigerade även lite på mitt projektarbete och skrev till lite saker.

Nu softar jag lite, har psykologiprov imorgon så jag ska kolla upp det lite också.

Kram!

En vacker bild från Moas födelsedag, ganska många år sedan nu..men ett fint minne! :D <3

Kommentarer
Postat av: Farmor Barbro


KRAM

2012-11-22 @ 01:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0