Lila kladd på händerna

Hej!

För att först förklara titeln så målade jag, simon och david på varandras händer med en lila tuschpenna under Kuhi-lektionen. Ännu sitter det mesta kvar men man kan inte urskilja några mönster eller konturer så det ser ut som kladd.

Annars har jag haft en helt okej (men lång) dag. Vaknade och det var mörkt ute! Tänkte att det inte var min klocka som ringde, kom på att ingen annan bor här och gick upp. Vaknade till lite inför psykologilektionen då jag hade en muntlig examination om socialpsykologi. Det kändes helt okej, jag väntar ännu på feedback. Men jag pratade i alla fall ganska mycket.

Sedan hade jag projektarbete, jag flippar ur. Det ska verkligen vara inne på fredag! Det är inte det att jag har särskilt mycket kvar att göra men bara grejen att slutgiltigt lämna in den är lite läskigt.

Efter det som sagt kuhi. Åkte hem, åt mat, gjorde pianoläxa (transponeringar) och nu ska jag snart sova. Imorgon börjar jag med pianolektion vid 09.40 så det är inte någon längre sovmorgon. Men men..

Först ska jag läsa lite om 1800-talet i KuHi-boken. Har prov nästa onsdag..

Kram på er!
Massage, Rytmus style..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0