Hemma

Hej!

Idag är jag hemma från skolan, jag hade så himla ont i mina handleder (troligtvis senskidsinflammationen som för tillfället valt att angripa båda mina handleder) inatt så jag kunde inte sova. Nu har jag varit och köpt voltaren i alla fall, tog en promenad på en halvtimme eller något sådant till apoteket. Resten av dagen blir det att vila. Min pianolärare vill inte att jag ska spela så länge inflammationen sitter i så jag har ju inte så mycket att göra. Hade jag kunnat låna en bok till mitt projektarbete så hade jag kunnat jobba med det men jag hittar inte till stadsbiblioteket och jag har inget lånekort. Jag känner mig dock väldigt dålig när jag inte gör någonting och jag vet att jag egentligen har saker som jag borde göra. Men i det här fallet så kan jag inte göra något.

Just nu så tycker jag bara lite synd om mig själv och vill baka kladdkaka..Det kanske blir något ikväll, jag får se.

Nästa vecka har vi skolfoto, i år ska vi även ta bilder i helklass så det ska bli kul. Hela helgen nu blir det filminspelning för min del (och troligtvis nästa helg också). Mio har det som projektarbete och jag ska vara statist. Det ska handla om en patient på ett hem för psykiskt sjuka och jag ska väl vara vårdare, hallucinationer och lite sådant. Det ska bli kul. Om jag har tid så får jag försöka att ta mig till biblioteket imorgon.

Kram på er och Trevlig helg!
Jag kan inte riktigt vrida handleden för att göra en tumme ner, men ni förstår nog..

Kommentarer
Postat av: farrmor


Kram på dig och ha en trevlig helg.

2012-11-10 @ 01:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0