Fredag

Hej!

Jag skrev precis ett helt inlägg med det försvann för jag råkade backa..

Kul kul.

Jag skrev i alla fall att jag börjar halv två, var väldigt trött imorse och snozade i nästan en timme men det gjorde inget för jag börjar så sent. Har endast ensemble idag. Sedan ska jag vänta på David&Simon i en och en halv timme (de slutar senare) och sen ska vi iväg till teatern (och äta först tror jag). Så jag får se vad jag sysselsätter mig med, orkar inte bära runt på för mycket böcker så jag kanske tar en promenad eller något beroende på vädret.

Nu ska jag plugga. Drömde att jag spelade piano inatt, och igår lyssnade jag på en inspelning på en låt jag spelade i ettan och jag ville spela den men det får jag inte. Kanske provar lite efter helgen. Får ta det försiktigt men lite måste jag få spela!

Sa även att jag troligtvis inte kommer att komma in på en psykologutbildning för de lägsta intagningarna verkar ligga mellan 19 och 21, jag har 18 om jag får mvg i alla ämnen jag har kvar. Vilket jag kanske inte kommer få, men jag kommer i alla fall att försöka! Annars får jag ta något basår på någonting nyttigt, så att jag kan komma in senare. Jag tror inte att det är någon större idé för mig att börja jobba för det känns som att jag kommer att fastna där då.

Hejdå och trevlig helg!
 
Hittade en söt bild på Ceasar från när han var liten, nu tar han upp minst två golvrutor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0