Donkeydagen går mot sitt slut

Hej!

Jag kom inte tillbaka och fortsatte att skriva på min projektarbetestid. Det betyder dock inte att jag jobbade med projektarbete, jag jobbade lite med projektarbetet men resten av tiden satt jag och pratade med folk. Jag fick massage av Markus (han löste upp lite knutar) pga. mina handleder så kunde jag ju inte ge massage tillbaka så istället tyckte han att det var en bra idé att jag skulle gå omkring på hans rygg..Jag var väl inte helt för den idén men gjorde det ändå, enligt honom var det skönt. Jag tyckte att det var mest läskigt att gå omkring på hans rygg. Men men..

Donkeydagen firades med ett avsnitt friends och ett glas mjölk (uppgjort med Fanny min fina donkeydagspolare).

Gårdagen bestod av filmning. Jag är svarta händer som griper tag i folk och är lite av ett hallucinationsväsen. Jag var helt svartklädd och iförd en svart huva. Vid ett tillfälle var jag iförd en stor svart kavaj, en gasmask och ett svart skynke. Jag såg ut som Dart Vader med snabel ^^ Jag lärde mig i alla fall hur man ska och inte ska andas för att låta eller inte låta när man har på sig en gasmask. Det vad en väldigt rolig dag och inspelningarna fortsätter på söndag. Jag längtar!

Nu blir det en bildserie på mig och Fanny för att avsluta donkeydagens sista inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0