Bi-instruments ensembleuppspel!

Hej!

Ensembleuppspelet idag var hur bra som helst! Det var världens drag (vi spräckte en högtalare) och det var väldigt kul. En ensemble gjorde Woopa gamgamstyle, med dansare och allt! Det var helt obeskrivligt bra, jag tror inte att jag skrattat så mycket på ett tag. Mitt uppspel gick också bra, trummisen (som egentligen är gitarrist) fick väldigt mycket beröm för sitt solo, som var väldigt bra! Jag fick också några komplimanger för min sång, så det var kul! Min mick var dock lite låg men jag hördes ändå, tror jag. Jag önskar att någon lägger upp något uppspel på youtube så att jag kan länka. Vi får se hur det går med det.

Jag pratade även med min handledare och det var fortfarande lite jag måste komplettera för mitt projektarbete. Det ska vara inlämnat nästa fredag så jag har ju lite tid på mig.

Nu ska jag snart läsa lite psykologi, vi har ett muntligt diskussionsprov på torsdag så jag måste ha koll på allt..

Kram!

Btw. Jag vann ju vadet jag och Simon hade, planen var att han skulle köpa något till mig i kafeterian utan att prata. Han skulle bara göra sina "dinosaurie-ljud" och peka. Jag gav honom dock ett litet alternativ, antingen det eller så skulle han ge mig massage i 20 minuter. Han valde massagen så nu har jag en massage innestående, ganska härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0