Sundsvall

Tjenare, imorrn sticker jag till Sundsvall. Det blir att gå upp tidigt och ta tåget men så får det vara. Ska följa med Sofia hem (hon är ju från Sundsvall) så det ska bli kul! :)
Så inget bloggande i helgen alltså.
Idag hade jag ingen lektion, åkte till skolan, åt lunch. Skulle gå på engelskan och då står det på dörren att det är inställt. Stannar kvar en stund, pratar med gympaläraren om den senaste uppsatsen. Behöver inte gå på gympan så jag går ner och fyller i det sista på min matteuppgift och lägger den i lärarens fack. Åker hem men lånar först en bok "Söndagarna med Morre" tror jag att den heter. Det är en del i ett svenskaprojekt att vi ska läsa den. Så det blir väl det jag gör på tåget imorgon. Den är ganska tunn så det går nog fort :P
Kramar på er och trevlig helg!
Gammal sommarbild på några riktigt foxy ladies ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0