Livenight

Helt fantastiskt igår! Queen och Beyonces akter lyfte taket! Helt underbart och det bästa är att det är ikväll också! Idag har jag bara gympa vid två och det var tur, kom hem halv ett igår. Det var lite läskigt på tunnelbanan, två män satt och pekade på mig, pratade med varandra och kollade på mig. Sedan vände sig mannen som satt med ryggen mot mig och kollade på mig också..Men jag satt brevid Erik och pratade med Stina när jag körde snabb powerwalk sista vägen hem.
Snart ska jag väl börja gör mig i ordning. Känns som att jag börjar bli förkyld så det blir nog att köpa lite ingefära imorgon. Jag har redan vitamintabletter som jag kör på så förhoppningsvis bryter inget ut på riktigt.
Nu ska jag softa en liten stund till. Snart ska jag pallra mig ur sängen, men inte än. Somnade inte förrän ett/ halv två så jag är fortfarande trött.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0