Kraschad plan

Min plan gick i stöpet, men promenera det har jag gjort.
Jag gick tidigare hemifrån och gick över två stationer istället för att ta t-banan närmast mig. Det var solsken och mysigt. Mat och historialektion sedan var det dags att gå hem igen. Bussen valde att inte fungera så jag och en kille från klassen gick den sista stationen, det var ganska långt ändå men det var soligt och varmt. Tunnelbana och shopping på ica. Mat i form av ravioli, det var inte så gott men jag orkade inte göra något annat. Nu måste jag snart tillbaka till skolan, lovade en kompis tt kolla på hans uppspel. Blev ingen matte idag och planeringen blev sned men det går gå. Jag får försöka att plugga extra mycket imorgon. Hinner inte ikväll för jag måste duscha så fort jag kommer hem...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0