VG-barn

Jag kom precis på att jag blivit ett vg-barn. Lite sorgligt då jag brukade vara ett Mvg-barn. Jag har fortfarande Mvg i några ämnen men jag tror att jag har Vg i fler :/ Jag har även fått mitt första G någonsin! (matte B) Det känns inte så bra. Det kanske är för att jag är trött (då kan man bli lite modfälld) men det känns konstigt. Dåligt på något sätt. Jag vet att Vg också är bra, men Mvg är faktiskt bättre. Och jag vill ju slå mamma och pappas resultat ^^ Det kanske blir svårt nu, jag vet inte vad de hade :P Men jag hoppas att Jag kommer i närheten i alla fall :P
Som sagt fyndade jag ringar i alla fall, så det kan jag vara glad över, skickar in en liten bild här:
Jag vill för alltid ha många ringar på fingrarna, det är så mysigt! Som Phoebe i Friends. Och det är snyggt också :P

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du skall inte ha för stora krav på dig själv. Betygen visar hur det går i skolan. Verkligheten kan vara något annat. Jag är stolt över dig att det går så bra för dig. Kram.

2012-06-09 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0