Tågluff!!!!!!!!! xD

Hej!
Idag blir jag av med min dator, min mormor ska ta med sig den hem så att jag slipper skicka den på posten (vilken är jättedåligt att göra). Så det här blir mitt sista inlägg innan tågluffen! Igår var jag och köpte mitt interrailkort (som såg ut som en vanlig biljett, jag trodde att det skulle vara som ett busskort.). Jag köpte även tre biljetter till nattåget mellan münchen och wien. En damkupé med sex bäddar, så vi får dela med tre andra men det ska nog gå. Vi får se om vi någon gång hamnar på något slags internetcafé och kan skriva lite av vad vi håller på med :D
Planen för fredag/lördag är i alla fall:
  • Fredag, jag och Moa tar tåget ner till Malmö. Vi sover hos Fannys mormor och morfar.
  • Lördag morgon, äter jättefrukost och tar sedan tåg/buss till Köpenhamn
  • Tåg 11:45 från Köpenhamn till Hamburg.
  • Väntar i Hamburg ett tag,
  • Åker från Hamburg till München
  • Åker nattåg från München till Wien
  • Är framme i wien 05:45 och äventyren kan börja!
Det är planen, resten ligger i det fördolda haha ;) (troligtvis är vi tillbaka i landet runt den nionde/tionde)
Idag ska jag köpa en kartong att skicka till Gotland och packa i den så jag kan posta den imorgon innan jag och Moa ska med tåget. Jag ska även ha picknick med Stina, vi får se om Sofia hänger på, och handla lite "färdkost" :D
Puss på er alla fina människor, ha en trevlig sommar!!! :D <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0