SLUT!

Hej!
Nu har jag haft min sista lektion för tvåan. Imorgon är jag ledig och på torsdag är det idrotsdag (vet inte om jag ska gå på den, det är i stort sett valfritt för de tar ingen närvaro) och på fredag är det ju avslutning!
Idag var det chill, jag hade piano i lite mer än en timme (det är egentligen en halvtimme) men vi satt och pratade om sommaren, böcker, tågluff, gotländska lekar och allt möjligt :). Sedan kollade vi lite på min barpianolåt och jag fick lite tips. Sedan satt jag i en annan pianosal i en stund och gick sedan upp till studieverkstaden. Efter ca. en halvtimma kom Sofia, vi lyssnade på musik och sen åt vi. Efter lunchen hade jag svenska, vi hade lite oseriösa boksamtal och åt bullar. Sen hade jag hål igen, satt mig i pianosal och tränade igen. Till sist så var det dags för barpiano! Jag spelade upp mina två låtar, jag var väldigt nervös så det gick lite sådär på walking bass låten men den andra gick bra. Enligt läraren så "nailade" jag den så det blev ett Vg i slutbetyg i alla fall. Det är jag nöjd med för läraren är väldigt sträng när det gäller betyg, vilket är bra för då blir det rättvist. Hela kursen har varit jättebra för mig och min scenskräck. Det har blivit betydligt bättre och han sa det att nu måste jag bara fortsätta spela inför publik, släkt, vänner och andra för att träna upp en säkerhet (och därav slippa en del av nervositeten).
Men det var min dag i alla fall, på vägen hem så spöregnade det. Jag småsprang från tunnelbanan men det droppade ändå från håret när jag kom in. Sedan middag och nu blogg. Imorgon ska jag klippa mig! Konstigt, men det ska bli lite skönt för jag är faktiskt väldigt frustrerad på mitt hår nuförtiden, har det alltid uppsatt hemma för att det är i vägen hela tiden :P
Bye bye! <3
OM TRE DAGAR ÅKER VI TJEJER!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: stissig skaning med ett a

OYEAHHHHHHHHHH!!!! NU SKA VI SNART DRA UT I EUROPA!!!!!

2012-06-13 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0