Oh yeah! Nu är jag förlooooovad!

Var på H&M idag. Skulle köpa förlovningsring, jag går in i affären till acessoarerna och jag hittar en hylla med Sale-produkter. Vilket var väldigt nice, jag fick 11 ringar för 50kr. Det är ungefär 5 kr ring! Väldigt nice :D
Jag köpte även ett kort till Stina som jag och Sofia skrev i. Det var ett prinsesskort med torn, det var rosa, lila och hade glitter. Det var så icke Stina att jag inte kunde låta bli att köpa det! Efter skolan gick vi och satte oss utanför diesel och myste i solen. De som var 18 drack öl (jag tog cider, tycker inte om öl) Sofia åt en glass och Markus tog en cola (Markus är 18 men han ville inte dricka innan uppspelet). När vi satt där så fick Stina kortet och nattlinnet, hon blev glad så det var bra :). Sedan drog vi in till stan för Erik skulle köpa nån skiva och sedan skulle Stina följa med mig till Hornsgatan för att min syster var där över dagen. Sen visar det sig att hon inte ska med så jag hastar iväg. Kommer på att jag inte har någon större koll på vart hornsgatan ligger men en kvinna säger att man ska åka till hornstull och gå dit och dit. Så jag åker till Hornstull, jag hittar hornsgatan. Jag är vid hornsgatan 126, jag ska vara vid hornsgatan 40. Så jag börjar powerwalka/springa. Det tar lång tid för det är extremt långt och när jag kommer fram måste de åka iväg. Men jag hann i alla fall krama om henne och säga hej. Så får vi ses mer i sommar. På vägen mot t-banan känner jag att jag ska gå åt ett håll och hamnar vid slussen. Det tog ca. två minuter att ta sig dit och då har jag halvsprungit i tio minuter för att komma från hornstull. Jag sprang alltså tre t-banestationer. Ovärt.(mitt lokalsinne har dock blivit bättre, eller så börjar jag bara hitta bättre i Stockholm) Men nu är jag äntligen hemma, det var öppen scen på rytmus ikväll men jag orkade inte, är fortfarande förkyld och hade ont i magen. Nu ska jag bara försöka vila upp mig, imorgon ska jag hem till Stina. Det ska bli mys! :)
Kram på er alla som läser! (vilket enligt statistiken är ca 3 pers, men jag är glad för att ni läser i alla fall :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0