Nice dag!

Hej!
Idag hade jag som sagt barpiano, har fått förlängt kursslut så jag kan få spela upp på tisdag, håller tummarna att jag är frisk då! Mamma var här och hämtade mina saker, så nu har jag väldigt lite kläder. Men det ska väl gå. Vi var på öb också och köpte saker till tågluffen :). Nu ska jag bara handla en säkerhetsväska, någon form av bestick, leggings och nya blad till min rakhyvel. Fick även en lite resebidrag från både mamma och farmor&farfar! :) Det är svårt att förstå att vi åker om en vecka. Imorgon ska jag ta med pass och försäkringskort och kopiera dem så att man har kopior ifall något blir stulet.
Gah! En vecka kvar!!!!
Galningar på väg ut i Europa!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0