Kul...

Hej!
Fick en tid hos doktorn. Betalade 200:- och var där inne i lite drygt fem minuter. Värt pengarna? Nej, han skickade bara hem mig och sa att jag skulle fortsätta att knapra piller. Sedan var jag tvungen att handla med tabletter och mat. När jag kom hem igen var jag ganska trött. Jag vill bli frisk nu! Har inte haft lika hög temp. nu men det beror väl kanske på tabletterna :P
I alla fall så får vi se om det blir skolan imorgon eller inte. Just nu känner jag mig lite bättre men det gjorde jag igårkväll också och vaknade mycket sämre. Jag får väl ställa klockan på skoltiden och se hur jag mår. Man vill inte hasta iväg för snabbt till skolan så att man plockar upp nån mer smitta och blir sjuk igen.
Nu ska jag kanske ta en macka eller något. Åt en ganska sen lunch så jag är inte hungrig.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skall vara hemma en dag då du är pigg innan du går till skolan. Kram farmor

2012-06-04 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0