Sista dagen!

Hej!

Imorgon är det sista skoldagen innan lovet. Och sista dagen för jorden, om man tror på det. Jag själv är lite skeptisk men man vet ju aldrig..

Dagen idag var bra, hade sovmorgon, sprang lite ärenden och åkte till skolan. Hade svenska, fick pepparkakor och lämnade in uppsatsen i slutet av lektionen. Sen var det psykologi! Det var den bästa lektionen någonsin! David (läraren) hade dukat upp med mandariner, päron, munkar, choklad, chips och självklart te! Jag måste kolla med honom vad för te det var, det är ett typiskt psykologi-te och kommer alltid att vara psykologi-te. Men det är också väldigt gott. Vi diagnosticerade lite och pratade psykiska sjukdomar. På slutet hade vi en freudiansk omgång av jeopardy som David sammanställt. Det var jättekul! De som vann fick ett memory som David själv gjort. Så det var fint tyckte jag.

Sen åkte jag hem och nu softar jag. Inga mer läxor! (förutom engelskan till nästa termin och pianoläxan såklart, men det tänker jag VERKLIGEN INTE tänka på nu!)

Kram på er och God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0