Skolan

Hej!

Nu har jag haft min första riktiga skoldag, det var mest introduktioner, hade piano och träffade min nya lärare. Jag är lite ledsen över att jag inte får ha kvar Alex för han var riktigt bra, men den nya kanske också är bra. Jag hoppas det! :) Sedan hade jag hål, svenska då vi läste en text och slutade tidigare. Pga. det så fick jag en och en halvtimmes hål. Så jag spelade kort med några andra vid repan, mycket trevligt ^^ sist men inte minst så hade jag min första lektion i psykologi. Det var mest prat om vad vi vill få ut av kursen osv. Jag tror att det kan bli en rolig kurs, även om det innebär mycket plugg (läraren varnade för det). När jag var i slussen på vägen hem var jag jättehungrig så jag gick till en selecta automat och skulle köpa en müslibar. Den fastnar i maskinen och jag fick inget, blev dock av med tio kronor, lite trist :/ Men jaja, dagen i övrigt har varit bra och ikväll kommer Arvid upp och håller mig sällskap över helgen :) Imorgon börjar jag tidigt med Engelska C, har sedan fem timmars hål och sedan Ensemble, slutar klockan 16.30. Lite lagom roligt en fredag men så får det bli!

Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0