Skola

Hej!

Idag var jag öntligen tillbaka i skolan! Hade bara två lektioner (en total dag på 100 minuter) men det var två bra lektioner! Först SceMu där vi skrev större delen av våran melodifestivallåt. Vi skrev nästan hela texten och ska fila på kompet nästa gång. Sen hade jag sång, jag var fortfarande hes och kunde inte riktigt sjunga men vi gjorde lite andra övningar som var "mjukare" för rösten, mer teknik och sånt.  Sedan åt jag lunch och pluggade till kl. ett med kompisar. Sen åkte jag hem, dammsugade, tvättade, lagade mat och kollade på greys anatomy (hihi). Så nu ska jag ta en kopp te, eller en bit kladdkaka. Men jag ska ta med en bit kladdkaka på båten imorgon så det blir nog te. Man kanske prova att blanda svart och grönt te, hmm...Sen måste jag diska för jag hinner inte hem från skolan imorgon för jag ska åka HEM!

Jag åker direkt efter skolan, så jag diskar allt jag kan diska ikväll nu och min skål och sked vid frukost får jag försöka hinna med, eller så får den stå med vatten i till på söndag. Men jag hoppas att jag hinner med det.

Nu MÅSTE jag komma på vad jag ska tala om!! Har svenskalektion imorgon och då måste jag veta!!! PANIK!!!!

Plus att jag har en inflammation i tummen...:(

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0