Party..

Hej!

Idag är jag riiktigt trött. Jag var på en "Rytmusfest" igår. Det var ganska lite folk där men jag hade kul ändå. Kom inte hem förrän halv två och gick inte och lade mig förran klockan tre. Sen vaknade jag av nån anledning vid nio, otippat..och inte så kul. Men nu är jag vaken och mer eller mindre alert. Jag ska ändå bara softa idag. Imorgon börjar temaveckan och på onsdag blir det uppspel. Våran melodifestival. Det kommer att vara så bra! Alla är superduktiga och (mer eller mindre) taggade. Jag taggar i alla fall nästan sönder!!! IIIHH vad kul det ska bliiii!!!!!!!!

Veckan efter är det höstlov, då blir det tandläkare, hårfrisörskan, hem och träffa gamla vänner :). Och så ska jag och min bror köpa godis så som vi gjorde när vi var små. (Jag äter inte godis egentligen men det här känns som något jag måste göra). Vi ska: Åka upp till hemse, ta varsin påse och plocka i lösgodis. Man får ta för max 20 kr och sen ska vi sitta i soffan på kvällen och mysa. Kanske även bråka lite och försöka byta till sig saker. PRECIS som när vi var små! Han verkade dock inte lika taggad som jag, men det ordnar sig nog :).

Nu ska jag nog kliva upp ur sängen. Får se hur jag orkar anstränga mig med mat idag. Det blir nog köttbullar. Imorgon däremot så blir det nog till att laga rejält med kyckling så jag kan ha med och äta innan Melodifestivalen på onsdag. Det blir mys!

Kram kram alla fina människor!!! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Hoppas du har tid för ett besök hos oss. Vi går på jazzklubb på måndag em. kanske något för dig?Nu på onsdag är vi i Stockholm bara över dagen, skall titta på inkaguldet.Vi ses på höstlovet. Kram farmor

2011-10-23 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0