Tumme nedåt åt matte B

Hej!

Sitter och klurar matte med ljuvlig musik från spotify i bakgrunden. Nästan mysigt, om matten hade varit liiite enklare. Sitter just nu och klurar på detta:

Undersök om linjerna y-2x+3=0, 2x+y-53=0 och y-x-11=0 går igenom samma punkt.

Kul...

Hade även nationellt prov i engelska idag, det gick ganska bra tror jag. Jag svarade i alla fall på allt, men jag vet att jag helt klart svarade fel på en del. Men jaja, så får det vara. Imorgon åker jag hem!! <3 Ska sova hos farmor och farfar först och sen är jag hemma på fredag, lördag, söndag och större delen av måndagen!! :) Supermys! Ska ännu prata med pappa om jag kan komma in till honom på måndag, men han jobbar nog. :/

Idag köpte jag även ett case (fodral) till min mac! Så nu är den någolunda skyddad i alla fall! Jag tränade med Stina inför sånguppspelet idag och imorgon ska vi träna lite till. Jag ska även träna mer med Sofia imorgon. Det är mycket nu. Och idag frågade en annan tjej, Hanna, om jag kunde spela för henne för hennes pianist hade backat ur. Men det var på måndagen och då är jag ju på väg tillbaka till stockholm, plus att det är så mycket annat nu också.

Men nu ska jag återgå till matten, jag har varit ganska duktig idag men lite skolarbete får nog åka med hem ändå :(. That's life I guess..

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0