Pianouppspel

Hej!

Nu var pianouppspelet över och det är en mindre sak att oroa sig för. Det gick helt okej, jag var nervös och darrade men jag tog mig igenom låten! :) Spelade lite fel men rättade till det fort och jag tror inte att det märktes. Ska ännu kolla igenom videon som Stina spelade in. Hade lite dålig känsla men jag var så nervös att jag var mer fokuserad på att ta mig igenom låten. Inte så bra men det lät ändå okej...

Nu ska jag snart sova, har ingen gympa imorgon så jag hoppas att samhället är inställt för annars har jag lektion 09:10-10:10 och sedan hål till 12:55. Inte så kul, man då kan jag i värsta fall plugga och spela piano! <3

Bye bye äppelpaj! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0