ONSDAG!

Hej!

Idag fick jag veta av min gympalärare att jag tydligen är en naturbegåvning på baseball haha eller i alla fall på att fånga boll i en sån där handske på massvis med olika sätt. :D. Lite kul att veta att man är bra på något så random. :)

Vi hade utegympa och det var sjuukt varmt! Jätteskönt, men varmt. Man ska inte klaga nu när värmen kommit men jag kunde ju själv varit lite smart och tagit shorts istället för byxor. Efter gympan så badade många i sjön. Men inte jag hade inga badkläder och det verkade kallt...

Sen hade jag lite andra lektioner men jag orkar inte skriva om allt. Är trött otroligt trött. Borde plugga lite men orkar egentligen inte det heller. Vilket inte är bra för jag har prov och läxa till på fredag, inlämning på onsdag och nationella prov i matte nästa vecka. JOBBIGT!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0