Hello!

Hejsan!

Har inte skrivit på ett tag och det blir väldigt kort nu för imorgon har jag nationella prov i matte...JÄTTEKUL! Inte...

Usch jag gillar verkligen inte nationella prov. Dom är väl inte bra för någon? Dumma ministergubbar som trycker upp jobbiga prov..:(.

Idag var en kort dag, hade piano, gemu och datorkunskap. Det var soft, var upp på parkeringshuset och solade lite också med Sofia och Li.

Igår hade jag en jättelång pianolektion! Typ dubbelt så lång som jag brukar ha och i slutet klippte jag och min pianolärare sönder mina noter för att sedan klistra dom på ett annat, roligare sätt. Låten bättre nu. Har även ändrat ytterligare lite själv. Det blir nog bra till pianouppspelet men jag är jättenervös!

Nu ska jag gå, måste plugga matte, imorgon är det baseball på gympan igen! :)

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0