Helgen

Hej!

Jag har haft en toppenhelg! Var på picknick med Stina och Sofia i lördags. Minns inte vad parken hette men vi satt och fikade, pratade, spelade gitarr och sjöng i flera timmar. Tiden gick otroligt fort. Sedan sov jag och Sofia hos Stina, vi spelade spel, bakade pizza och kollade på eurovision. Sverige kom trea! Det är inte dåligt men jag måste säga att Azerbaijan var dåliga...inte värdiga vinnare. Däremot var Jedvard från irland bara såå söta! Jag ville bara ställa mig och hoppa runt med dom!

Stina har sett dom live och jag är iiinte avundsjuk haha :).

Söndag, idag så har jag softat, gjort lite läxor. Nu ska jag sova för jag är trött. Men först ska jag läsa lite i min bok! "släke" en kriminalroman (eller något liknande) som är riktigt läskig för att större delen utspelar sig på gotland, där känner jag igen mig och den andra i nacka. Där jag också känner igen mig! ( Eller i alla fall några av platserna dom har med..) LÄSKIGT!

Men nu ska jag sova. Min superduktiga lillebror har sänkt sig i golf igen! 5,9 i hcp. Jag är en stolt storasyster! :)

Kram och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0