Bloggare gone bad...

Haha lite skämt i titeln...har inte bloggat på väldigt länge igen. Det är fortfarande väldigt hektiskt i skolan. Man märker att vissa lärare börjar bli lite stressade inför att sätta betyg och drar på oss mer läxor och prov för att kunna bedöma oss bättre...Lagom kul tycker vi som får genomliga allting. Men det är väl värt det om man får ett rättvist betyg.

Idag fick jag tillbaka min pianolärare igen! :) Det var jättekul, hon ska släppa en skiva nu och jag lovade att jag skulle köpa den kanske kan man få den signerad haha ;).

I helgen var jag hemma, supermysigt. Bara mamma, jag och Ceasar (katten). Johan var på Öland och spelade golf. Hann dock inte med allt jag ville...

Imorgon är det köruppspel, vi ska sjunga typ fem låtar, en av dom sjöng vi innan jul också men  nu ska dom som har kör B också vara med. Vi ska  ha vita tröjor så jag får springa in på h&m imorgon och se vad jag hittar.

Nu käkar jag och Ellen jordgubbar och nu ska jag plugga...

Hejdå, ha det bra Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0