Torsdag!

Hej!

Idag hade jag naturkunskap, hål, gemu, ensemble och ljudteknik.

Naturkunskapen gick åt till att prata ekologi och näringskedjor. Jag fick veta att jag ligger på vg/mvg :).

På hålet så åt jag, spelade piano eller, första delen av min tid i rummet så ville jag bara banka huvudet i väggen för det gick så dåligt haha och precis när det började flyta så var min tid slut...Efter det så pluggade jag lite franska och engelska. På gemun så skulle vi göra en låt, vi ska fortsätta med det nästa vecka.

Ensemble!!! Vi bytte instrument, joel (läreren) hade bestämmt hur det skulle vara med det blev lite byten ändå. Jag skulle egentligen spelat bas men fick byta till gitarr eftersom att Jonathan hade redan spelat ganska mycket gitarr, så då fick han bas istället. Stina skulle också ha spelat gitarr men fick byta till trummor eftersom att hon spelat gitarr innan (jag har ju också spelat gitarr innan men nu blev det så...). Jag ska lära bassisten Samuel piano...jag ska lyssna ut ett komp eftersom att låten har egentligen bara lite stråkljud på riktigt...

Sedan hade jag ljudteknik, spelade in trummor så större delen av lektionen gick åt till att rigga och plocka ner alla mickar. Sen slutade jag.

Nu är jag hemma och vill ha mat. Ikväll ska jag snacka med finaste Fanny! <3

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0