Kul!

Hej!

Dagen örjar bra. Har precis gått upp och ätit frukost, då kommer ett sent sms som säger att dom som är i min grupp inte vill börja halv nio idag utan hoppar över den lektionen, jobbar hemma istället och kommer till ksolan till andra lektionen. Jaha, kul att jag fick sms.et nu på morgonen istället för igårkväll...Nu har jag alltså ca. en och en halv timme till min buss går. Skönt att inte behlva stressa men lite onödigt att gå upp klockan sex om busen inte går förräns 08.37....

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ta en knäckemacka kanske? Efter skolan så ska jag och Ellen till ica maxi, tror att jag skrev det igår också..

Jaja, barnen ovanför dunkar på med Eric Saades "popular" lite lagom kul men det är i alla fall en förbättring för förut dunkade dom på med Linda Bengtzing " E de fel på mig?".

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0