Ojojoj

Nu har det inte varit en uppdatering på nästan en vecka...hoppsan.

Jag har varit ute i skärgården med Stina och Sofia supermys!

Idag har jag varit ute och gått, pratat lite med Fanny och solat (eller suttit och läst på terassen men det är så nära jag kommer till att sola). Jag fick låna en bok av Stina "Dead until dark" Väldigt bra bok.

Nu ska jag fortsätta läsa, eller nåt (måste läsa ut boken innan torsdag). Senare måste jag städa ur badrummet vilket måste göras innan vi lämnar "lägenheten" och åker hem över sommaren.

Jag kom egentligen bara in för att ta ett glas vatten. Man måste ju drick mycket om man ska spendera tid i solen haha ;).

Bye bye äppelpaj- vattenmenlon skulle vara otroligt gott nu!

p.s. något jag lärde mig i helgen är att det är betydligt svårare att ro än vad det ser ut, nästan helt omöjligt. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0