Hemåt

Hej!

Imorgon är det skolavslutning och mamma hämtar hem mig. Det är lite sorgligt jag kommer sakna alla kompisar nåt fruktansvärt! Men dom får komma och hälsa på...

Efter skolavslutningen ska jag och några till (vet inte exakt vilka än) sätta oss någonstans och fika (äta glass eller jordgubbar eller nåt). Det är inte bestämt än vad vi ska göra men vi ska göra nåt. Det blir väl vad vi i stunden känner för :).

Kollade på när treorna och lärarna spelade fotboll idag. (Lärare var få plus några ettor och en eller två tvåor)(matchen slutade 2-1 till eleverna). Det ösregnade, jag tror inte att det hade kunnat regna mer. Så blöt blev man och jag och Stina skulle till stan efter. Lite problematiskt, men då bestämde vi att vi skulle hem till henne först och torka lite. Så, vi tog tillfället i akt (när vi ändå var så blöta) och hoppade runt i en stor vattenpöl ett tag! :D SUPERKUL!

Sen (efter strumpbyte och skor snabbtorkade med hårfön) gick vi på stan och köpte jordgubbar :). MUMS!

Nu ska jag väl packa...har inte packat så mycket som jag borde ha gjort...Har faktiskt nästan inte packat alls med undantag för vissa kläder och handdukar. Hur jag ska få plats med allt är en bra fråga men jag får väl gå och försöka pressa ner så mycket som möjligt nu :). Om en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0