Skolan

Hej!
Jag sitter i skolan nu, har haft pianolektion och varit vid skolsystern. Jag har fått senskids inflammation, igen (en inflammation på handledens "skidor" som senorna ligger i, gör ont när man böjer på handleder och om man belastar för mycket). Men den här gången i högerhanden. Lite onödigt eftersom att jag bara har en skena till vänsterhanden. Men jag hade tur, vi hade en skolsyster igen (den andra slutade innan jul för att bli barndoktor eller nåt sånt) och hon var i skolan. Piano lektionen gick ganska bra...kunde gått bättre.
Höll på att somna på bussen men höll mig vaken..Fick nytt sl-kort så fort jag kom in i skolan (in i rytmus lokaler alltså).
Nu väntar jag på Agnes som har ensemble (hon spelar saxofon så hon har en blås ensemble med alla andra blåsare och inte med oss andra sångare och instrumentalister). Vi ska käka lunch sen. Ska träffa henne vid repan vid elva, om en kvart. Så nu får jag väl logga in på facebook eller nåt sånt.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vad är senskids inflammation?

2011-01-10 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0