Månad

Hej!

Idag är det exakt en månad tills jag fyller sjutton! Funderade på vad man skulle önska sig..men vet faktiskt inte riktigt. Nån bok kanske, som vanligt haha! Jag har ju för tillfället en megakrush på Shakespear så jag ska kolla upp om man kan köpa hans böcker på adlibris, dom brukar ha det mesta :).

Idag blir det inget gymmande, av många anledningar. En av dom är att jag har sjukt ont i benen sen igår och en annan är att det har varit en lång vecka och man vill bara mysa med glass och film.

Idag hade jag bara vanliga lektioner, inget speciellt. Vi har börjat med att ha en "bakcirkel" på matten så idag hade Josef och Hilding bakat. Det var jättegott :).

Nu ska jag bara slappa och ta det lungt, eller nästan. Vi har fått ett berg med läxor men ikväll ska jag bara slappa och kolla på film!

Trevlig Helg allihop! <3


Fin...<3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Du kanske vill låna min bok Shakespeare i Roma av Stig Hammarstedt? En hyllning och återblick på Romateatern som i många år har spelat Shakespeare i Roma Klosterruin.Boken består kapitelvis av dom mest kända och spelade pjäser, presenterad i bild och text och en cd med specialkomponerad musik av Thomas Almqvist. Jag har också flera program från föreställningarna. Kram farmor.

2011-01-21 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0