Helg

Hej!

Det visade sig att ljudtekniken skulle vara i studion, inte i datorsalen. Vi fick spela in lite grejer, två killar rappade lite haha! Det bästa rimmet var " Rappar i denna mick. Den är ganska.....Flick! haha sjukt snyggt :).

Igår (fredag) var en ganska lugn dag. Fick tillbaka ett engelskaprov som jag bara fick g på! Besvikelse...men jag var två poöng ifrån vg och jag såg massvis med fel när jag fick tillbaka det. Lite synd att jag stressade igenom det när jag egentligen kunde. Men jaja, fick veta att jag just nu ligger på vg i svenska, helt okej men jag sa till henne att jag satsar på mvg så, jag får trappa upp lite där också. Ligger på vg i eos också, i och med att jag ibland inte vågar gå upp och spela osv. på lektionerna så tycker jag att det var bra ändå. Sen vet jag inget mer.

Jag och Ellen var på ica maxi igår så nu har vi en full frys och kyl plus två helt fyllda skafferihyllor! Fint! Vi hittade massa grejer som var på extrapris som vi brukar köpa så det var bra. Vi har förändrat våra "diet" som våran hyresvär kallar det. Dvs. köpt lite andra grejer än vad vi brukar. T.ex. Grytbitar (halva priset) och lax (billigt denna veckan). Så det var nice. Vi träffade Anne som Martina bor hos och hon skjutsade oss hem det var jättesnällt! När vi kom hem såg vi på en helflummig film som hette "The lake house" Dom har failat totalt!

Den handlar om en tjej som brevväxlar med en kille osm är två år bakom henne i tiden. Men i slutet så möts dom ändå i samma tid? Det funkar ju inte! FAIL! haha Sen blev det lets dance.

Idag kommer Stina, Sofia och Gabbi hit och ska nog sova över tror jag. Så det blir lite filmmys!

Nu ska jag gå, måste träna väldigt mycket piano idag för det har jag ju inte kunnat dom senaste dagarna (pga. handleden) Men det är bättre nu när jag använt skenan i två dagar. Så jag hoppas verkligen att det försvinner nu!

Kram!!<3

Shoppade loss på ica maxi

Frukost med apelsinjuice! <3 Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0