Inside

Hej!

Det blev ingen promenad, solen gick i moln och det är riktigt kallt ute (här inne också för den delen). Istället blev det tre maskiner tvätt och lite mattetal, nu sitter jag dock fast i matten. Trodde inte att jag skulle stöta på något svårt i hela a-kursen men tji fick jag. Eller så kan det vara svårt för att jag helt enkelt inte riktigt orkar...

Nu ska jag fortsätta mysa, jag har blivit förkyld av någon anledning. Lite onödigt tycker jag. Precis innan min födelsedag och allt! Men misströsta icke jag kan inte stoppas av någon liten förkylning haha ;).

Nu ska jag kanske ta en kopp te eller nåt. Får se vad det blir, kanske ska börja fundera på mat. Är lite hungrig.

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0